.::.همه چی تموم-حتما ببین.::.

..::..اینجا همه چی پیدا میشه - هر روز به روزیم ..::..

.::.همه چی تموم-حتما ببین.::.

..::..اینجا همه چی پیدا میشه - هر روز به روزیم ..::..

پاسخ سوالات ... ( پاک کردن رد پای اینترنتی )

 

سلام -- خسته نباشید .

 

امروز می خوام جواب یکی از دوستان را بدهم .

 

این دوست عزیز پرسیده بودن که چه جوری میشه رد پای اینترنتی خودشو از ویندوز به طورکامل پاک کنه . به طوری که دیگه هیچ کس نتونه بعد از رفتنش از پشت سیستم به سایت هایی که رفته یا کلماتی که تایپ کرده .... دسترسی داشته باشه .

 

من ساده ترین راه را به شما معرفی می کنم . استفاده از نرم افزار

Avant Browser است .

 

Size File 1.78 Mb -- دانلود

 

نرم افزار را نصب کنید و بعد از پایان یافتن استفاده از اینترنت به  مسیر زیر بروید :

 

Tools > Clear Records > Clear All Records

 

دیگه خیالتون راحت باشه ; تمام آدرس های سایت ها یا وبلاگ هایی که

 

بازدید کردین ; یا کلماتی که تایپ کردین و History شما کاملا پاک

 

میشود و کسی نمی تواند بعد از شما استفاده کند .

 

( نظر و ای-میل یادتون نره )

موفق باشید --- خدانگهدار

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سزار پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 17:38 http://WwW.Sezar_Love.Tk

سلام رفیق گلم
میگم وبلاگت خیلی عالیه حرف نداره ولی یه مشکلی هست
نظر باید مستقیم بیاد تو وبلاگ نه بعد از تائید اوگی
میدونی چرا ؟
چون باید آدم انتقاد پذیرم باشه
همش که نباید نظر خوب تو وبلاگ باشه
گاهی اوقات دو تا کلفتم بگن بدک نیستا نه ؟
خوب فعلا بای

سلام عزیز

خیـــــــــلی ممنون که نظر میدی ....

من همه نظر ; انتقاد و پیشنهادات شما عزیزان را در وبلاگ قرار میدم .
ولی این که نظر بعد از تایید در وبلاگ قرار بگیره خیلی بهتر و مدیریتش هم راحت تره .

موفق باشی --- خدانگهدار

مهرنوش جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 http://faghat-shadii.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااام به به آقا میثم گل

چیه خوب میشناسمت مگه اشکالی داره؟

خوب تو دوست داداشمی دیگه


داداشمو نمیشناسی

وا

چطور نمیشناسی؟


یه ذره برو بالا میبینیش


اره دیگه داداشم سزاره

فقط یه چیزی من فکر میکنم کل بلاگ اسکای اینجوریه که نظر پس از تاید نمایش داده بشه درسته؟

به هر حال وبلاگت حرف نداره

شـــــــــــــــــــــــاد باشی بدرووووووووووووووووود

به منم سر بزنا

فراموش نکنی

اگه فراموش کردی دوباره میام

(چون شکلک نداره مینویسم نیشخند)

سلام

خیلی لطف دارین که نظر میدین .

در بلاگ اسکای در بخش نظر دهی میشه تنظیم کرد که بدون تایید ; نظر در وبلاگ قرار بگیره .
ولی به نظر من کار مناسبی نیست که بدون تایید مدیر نظر در وبلاگ قرار داده بشه .

خوش باشید -- بای

وحید جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:57

سلام آقا میثم

وبلاگتون خیلی عالیه

بی نام شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:22

نظر ندارم چون دوست دارم وقتمو جور دیگه بگذرونم ووقت خوندن ندارم. دوست دارم وقتمو با ..................... پر کنم

زیبا جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 17:54

وبلاگت خیلی مفیده .موفق باشی . سعی کن مطالب بیشتری رو ارایه بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد