.::.همه چی تموم-حتما ببین.::.

..::..اینجا همه چی پیدا میشه - هر روز به روزیم ..::..

.::.همه چی تموم-حتما ببین.::.

..::..اینجا همه چی پیدا میشه - هر روز به روزیم ..::..

Shutdown کردن ویندوز در کمتر از 3 ثانیه !!!

 

سلام به شما عزیزان

 

آموزش امروز مربوط میشه به خاموش کردن ویندوز xp در

 

کمترین زمان ممکن ...

 

برای انجام این ترفند طبق مراحل زیر عمل کنید :

 

1- سه کلید Alt+Ctrl+Delete را با هم فشار دهید .

 

2- از پنجره ای که باز میشود ( Windows Task Manager )

 

منوی Shut Down را انتخاب کنید .

 

3- حالا Ctrl  را نگاه دارید و بر روی Turn Off کلیک کنید .......

 

خوب تا حالا سیستم خود را با این سرعت خاموش کرده بودین ؟؟!!!

 

دو نکته مهم است که باید توجه کنید :

 

1- درباره ذخیره شدن تغییرات ویندوز خیالتون راحت باشه ...  تمام

 

تغییراتی که در ویندوز انجام دادین ذخیره میشه .... من خودم چندین بار

 

آزمایش کردم و هیچ مشکلی نبود .

 

2- شما با همین ترفند میتوانید Restart  ; Log Off  و ...

 

با همین سرعت انجام دهید .

 

موفق و پاینده باشید --- خدانگهدار

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 http://www.hooghoogheto.blogspot.com

سلام
کارتون عالیه
قرار بود در مورد اینکه چطور میشه در .بلاک با خط نستعلیق
نوشت را جهت آموطش بگذارید
اگر در این مورد بنویسید خوشحال میشویم
موفق باشید

سلام مریم خانم

ممنون که سر زدین و سوال کردین ...

من از فونت نستعلیق در وبلاگ استفاده نکردم ... بلکه از آن یه عکس تهیه میکنم و در یک سایت که آپلود کردم بعد در وبلاگ قرار میدم .

زمان میبره ولی ارزششو داره .

اگه بازم سوال داشتین حتما بپرسید .

موفق باشید

عسل جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 http://www.maghlobeeshgh.blogfa.com

سلام گلم خوبی عزیز؟
مرسی که خبرم کردی ..
آپت خیلی خوکشل بود ولی اینارو بلد بودم ....
اگه میشه فونت خوکشل بزار دانلود کنم ..ممنون عزیز
موفق باشی
همیشه هم شادو شنگولی ...بای

مهرنوش جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:47 http://faghat-shadii.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام

چطوری؟

چشم حتما اون کارو میکنم شاد باشی

بدروووووووووووووووووووووود

حسین(پسر عموت) شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 00:24

خسته نباشی مغز متفکر وخلاق کامپیوتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد