.::.همه چی تموم-حتما ببین.::.

..::..اینجا همه چی پیدا میشه - هر روز به روزیم ..::..

.::.همه چی تموم-حتما ببین.::.

..::..اینجا همه چی پیدا میشه - هر روز به روزیم ..::..

از کار انداختن قفل زمانی ...

 
 

سلام – عیدتون مبارک ** شرمنده که خیلی دیر پست جدید را در وبلاگ قرار دادم . سرم خیلی شلوغه و امتحاناتم از یه طرف دیگه ...

 

امروز تو دانشگاه یکی از دوستان یه نرم افزار برای از کار انداختن قفل زمانی نرم افزارها می خواست .

منم گفتم این نرم افزارو تو وبلاگ قرار بدم تا اگه کسی دیگه هم خواست استفاده کنه .

 

نکته :

وقتی نرم افزارو نصب می کنید تاریخ سیستم شما دیگه تغییر نمی کنه . هر وقت که سیستم راه اندازی می شود تاریخ سیستم بر می گردد به همان تاریخ که نرم افزار نصب شده .

 

توجه داشته باشید اگه تاریخ سیستم را دست کاری کنید مثلا" حالا تاریخ 

 

 27/12/2007 است . اگر تاریخ سیستم وبه 30/12/2007 تغییر بدین

 

تمام نرم افزارهایی که تا تاریخ 29/12/2007 اعتبار داشتن به طور کامل

 

غیرفعال می گردند .

 

Size File : 519 Kb

دانلود

 

موفق باشید -- خدانگهدار

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ღ پسرک خسته ღ جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 http://tire-boy.blogfa.com

دوست عزیز سلام
من هرچی نگاه کردم لینک دانلود این نرم افزار را ندیدم.
ولی ممنون که این نرم افزار رو معرفی کردی....
موفق باشید.

سلام

ممنون که یاد آوری کردین ...

لینک دانلود را قرار دادم .

موفق باشید .

راه بی پایان ... زندگی ... دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:40 http://www.Sezar-Love.Tk

سلام به دوست خوبم

امیدوارم در تک تک ثانیه های زندگیت موفق باشی

لازم بگم این نرم افزارت خیلی با حاله ... شدیدن دنبالش بودم

یه خواهشیم دارم : نرم افزار توتال کنورتورم بزار ...

اونی که یه بار برام سند کردی ... چون پاک شده ... بازم ممنون

خیلی می خوامت ... خدانگهدارت باشه

سزار جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 16:28 http://wWw.Sezar-Love.Tk

سلام رفیق خوبم

عزیز دلم من آپ کردم میای یه نظر قشنگ بدی ؟؟؟

منتظرتما ... اوگی

یه نرم افزاری میخوام که بشه درایو یو اس بی سیستم و ببنده

اگه تونستی یه چیزی بزار باشه دل انگیزم

ممنونم ازت ... فعلا ... موفق باشی و خدانگهدارت باشه

میثم سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:02

خیلی باحلی
کارت عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد